Indiigta blog

Blog

Internet mim (meme) kao sredstvo digitalnog marketinga

Leonardo Dikaprio drži čašu, pohisterisala žena viče na belu mačku, zbunjena plavuša okružena formulama, momak drži jednu devojku za ruku i okreće se za drugom…

Godina 2020. - kakva je budućnost bloga?

Mnogi blog vezuju za period pre vrtoglavog uspona socijalnih mreža....

Da znaš gde ćeš pasti, tu bi SEO - put do uspešne optimizacije lokalnih poslovanja

Ko god je bar prst zaronio u more digitalnog marketinga, sigurno se susreo sa pojmom SEO - Search Engine Optimization..

Trendovi u digitalnom marketingu predviđeni za 2020. godinu

Ako ste u poslednjih par godina imali priliku da se bavite ili susrećete se sa digitalnim marketingom, sigurno ste primetili se ponaša gotovo kao živo biće: raste, razvija se i sazreva...

Zašto newsletter nije spam

Danas je svako poslovanje uskraćeno za celu publiku potencijalnih klijenata, ukoliko digitalni marketing nije na nivou...

Facebook ads: zašto baš meni iskače baš ova reklama

Sve više elemenata našeg socijalnog života, seli se na društvene mreže...

Fejsbuk - radno mesto vašeg poslovanja

Prema najnovijim podacima, gotovo polovina populacije (oko 3.03 milijarde ljudi), koristi društvene mreže...

Brend menadžment na društvenim mrežama

Brend predstavlja ime, zaštitni znak, simbol i/ili dizajn, a zadatak mu je da određene proizvode učini jedinstvenim i prepoznatljivim...

Storiteling u veku digitalizacije

Nekada davno, jedan proizvođač, pravio je jedan te isti proizvod, za zadovoljenje jedne te iste potrebe...

Neuromarketing pod digitalnim svetlom

U marketingu su slučajnosti retke...

Značaj video sadržaja za social media marketing

Video materijal je jedan od najboljih alata koje možete upotrebiti u svojoj social media marketing kampanji...

Anatomija imejl dizajna

Do sada je napisano na hiljade članaka s temom imejl marketinga, kao jednog od najprofitabilnijih kanala digitalnog marketinga...

Zašto je machine learning neizostavan trend 2019. godine

Inovacije novih tehnlogija, najveći uticaj imaju na poslovanja u kojima cirkuliše velika količina novca...

Kako povećati stepen konverzije putem social media marketinga

Konverzija je jedna od strateških tačaka, ali i ključnih ciljeva svake marketinške kampanje...

Kako da personalizujete imejl

Imejl marketing je inspirativna tema, jer je reč o metodi koja, uz minimalna ulaganja, ostvaruje neverovatan ROI...

Uloga dizajna u digitalnom marketingu

Digitalni marketing diktira korišćenje različitih resursa, zarad ostvarivanja zacrtanih poslovnih ciljeva...

Šta je lead magnet i kako ga prilagoditi poslovanju

Imejl marketing je neizostavan, relevantan i popularan...

Kako da istražite konkurenciju na društvenim mrežama

U doba digitalnog marketinga, dobro pozicioniranje na društvenim mrežama, je prvi korak ka uspešnom poslovanju...

4 stvari na koje morate da pazite kada istražujete ključne reči za PPC kampanju

Oglašavanje na internetu ne bi bilo moguće bez postojanja ključnih reči...

Kako povećati open rate poslatih imejlova

Osnovni zadatak imejl marketing kampanje, jeste da navede klijente da otvore dobijenu e-poštu...

4 osnovna koraka social media marketinga

Social media marketing strategija predstavlja celokupan plan akcije, kako bi se, delovanjem na društvenim mrežama, ostvario zacrtan cilj i postigao željeni rezultat...

Quality score i kako ga unaprediti

Upoznavanje s pojmom i karakteristikama quality score-a, osnova je pripreme za sticanje Google AdWords Fundamentals sertifikata...

Kako da, simbiozom Tvitera i bloga, ostvarite konverziju

U oblasti social media marketinga, Fejsbuk i Instagram nose titulu društvenih mreža s najviše potencijala...

Kako napisati imejl kopi, koji će povećati prodaju

U realizaciji bilo koje velike marketing kampanje, imejl marketing je nezaobilazan alat...

Ad ekstenzije za postizanje većeg CTR

Google Adwords je dominantan vid PPC marketinga, a najlakše se prepoznaje po Google Ads reklamama...

Instagram stori - alat koji pretvara pratioce u kupce

Oglašavanje na društvenim mrežima se, u najvećem broju slučaja, odnosi na plaćene reklame na Fejsbuku, Instagramu i Tviteru...

Elementi imejl marketing kampanje, koji utiču na povećanje konverzije

Danas je život, pa tako i marketing, nezamisliv bez imejl korespondencije...

A/B testiranje za poboljšanje PPC kampanje

Za uspeh PPC kampanje neohpodno je pisati dobre AdWords reklame i koristiti kvalitetne landing page stranice...

Engagement metrika i kako je povećati

Gotovo svako poslovanje danas, prilikom onlajn oglašavanja, koristi i usluge Fejsbuka...

Kreiranje segmentirane liste za imejl marketing kampanju

Prilikom planiranja i sprovođenja imejl marketinga, postoji nekoliko elemenata na koje morate obratiti posebnu pažnju...

Osnove dobre PPC marketing kampanje

PPC marketing je sastavni element internet oglašavanja...

Zašto bi željeni ROI trebalo da postane cilj social media kampanje

Društvene mreže su postale sastavni deo našeg života, pa samim tim i deo poslovanja...

Osnove kvalitetnog imejl marketinga

Od samog začetka uspona interneta u poslovanju, elektronska pošta je osnovna komponenta svake uspešne strategije...

Trendovi u digitalnom marketingu, predviđeni za 2018. godinu

Ravijati poslovanje, a pri tom izbegavati internet, smatra se receptom za katastrofu...

POGLEDAJ VIŠE