
Blog
Landing stranica koja konvertuje - anatomija, bitni elementi i moguće greške
Kako do željene konverzije? Preko kvalitetnih oglasa i strateški postavljene kampanje, usmerene prema optimalnoj ciljnoj grupi....
Pišite odlične blog tekstove čak i ako niste ekspert iz oblasti!
Ništa lakše nego napisati tekst na temu koju držite u malom prstu....
Trendovi u digitalnom marketingu u 2022. godini
Digitalni marketing kao da je živo biće - neprestano raste, razvija se, čak i transformiše...
Uvod u PPC oglašavanje - Google postaje deo tima
Ukoliko ste zagrebali površinu online oglašavanja, sigurno ste čuli za PPC oglase....
Najčešće kopirajting greške i kako ih izbeći
Prema statističkim podacima, potencijalna mušterija će se odlučiti na kupovinu (ili angažman) tek nakon 6-8 onlajn interakcija s brendom...
Kako napisati kopi za Facebook postove koji privlače pažnju!
Prilikom kreiranja sadržaja za društvene mreže, uvek moramo razmišljati pomalo “outside the box”...
Kako da kreirate e-mail listu - brzo i besplatno!
Lista e-mail adresa najveće je blago svakog marketara...
Kompletan Facebook vodič - od kreiranja stranice do Facebook Ads
Oglašavanje na najpopularnijoj socijalnoj mreži, mudar je potez za skoro svaku kompaniju...
Burnout sindrom u digitalnom marketingu
Leto smo iskoristili da napunimo baterije. Spremni smo da pokrenemo nove poslovne projekte i vratimo se starim...
5 hakova za uspešan social media marketing
Bićemo direktni od samog starta - ne postoji trik koji će vam pomoći da bez imalo truda i ulaganja ostvarite uspeh u social media marketingu...
Cvet je trava s budžetom za oglašavanje (10 pravila alhemije)
Digitalnim marketingom se bave ljudi različitih profila, stepena obrazovanja i stručnog usmerenja...
Kako do idealne ciljne grupe - 6 ključnih pitanja
Ako drvo padne u šumi i niko ne čuje zvuk, da li je drvo zaista palo...
Vodič kroz SEO - kako do prve stranice Google pretrage
Šta je to SEO? Nemušti jezik kojim komuniciramo s pretraživačem. Svesni smo da ovakvu definiciju verovatno nećete pronaći...
Kako Google Ads zapravo funkcioniše
Da bismo shvatili kako funkcioniše Google Ads, prethodno moramo razumeti kako funkcioniše Google pretraga...
Početničke SEO greške - ima li Google miljenike?
Nije tajna da je kvalitetan SEO (Search Engine Optimization) ključ uspešnog i profitabilnog onlajn nastupa...
Kako se različite generacije ponašaju na društvenim mrežama - bumeri, generacija X, milenijalci, generacija Z
Dobro znamo koliko je važno sadržaj postova prilagoditi ciljanoj publici...
LinkedIn - nezamenjiva platforma za B2B marketing
Jasno je da kvalitetna prodajna poruka neće postići optimalne rezultate, ako se preko odgovarajućih kanala ne usmeri ka ciljanoj publici...
Ažuriranje Google algoritma - kako da se što pre vratite u igru
Ako vam se desilo da ujutru bacite pogled na analitiku i pomislite da vas je Google preko noći zamrze...
Veliko DIGITALNO prolećno spremanje
Na spomen velikog prolećnog spremanja, retko ko će se zagledati u svoj laptop, mobilni telefon ili tablet...
Razgovor za posao u digitalnom marketingu - naši saveti i iskustva
Ako ste očekivali savet kako da se oslobodite onog tega u želucu i znojavih šaka pred razgovor za posao...
Marketing miks - upoznajte velikih 4P!
Ne razumeju se svi u marketing, ali je marketing svima potreban...
STP marketing model - Segmentacija, Targetiranje, Pozicioniranje
Koliko bi marketarima olakšao posao proizvod kojem su svi na svetu ciljna grupa...
YouTube uspeh - kako da strateški osmislite nastup
Višegodišnje iskustvo nam pokazuje da Google ipak nema miljenike. Promene u algoritmu koje nam donosi najveći svetski pretraživač...
Kako da špijunirate i prestignete konkurenciju - korisni alati i saveti
Tržišna trka je veliko takmičenje, s vrednim ulozima. Cilj je da se na svim poljima poslovanja ukine monopol giganata...
Korisne vežbe za buduće kopirajtere
Kopirajter je jedno od najtraženijih zanimanja današnjice...
Budućnost digitalnog marketinga - najnoviji trendovi za 2021.
Priča o budućnosti marketinga podrazumeva procenu promena koje nam donosi onlajn oglašavanje...
Remarketing i retargeting - kada se primenjuje i kakvi su rezultati
Definisanje i targetiranje ciljne grupe jedan je od najvažnijih koraka celokupne marketing kampanje...
Greške u onlajn marketingu koje ćemo ostaviti u 2020.
Nije dovoljno samo investirati u onlajn kampanje - vrlo je važno pri tome donositi mudre poslovne odluke i izbegavati krucijalne greške u internet oglašavanju...
Internet mim (meme) kao sredstvo digitalnog marketinga
Leonardo Dikaprio drži čašu, pohisterisala žena viče na belu mačku, zbunjena plavuša okružena formulama, momak drži jednu devojku za ruku i okreće se za drugom…
Godina 2020. - kakva je budućnost bloga?
Mnogi blog vezuju za period pre vrtoglavog uspona socijalnih mreža....
Da znaš gde ćeš pasti, tu bi SEO - put do uspešne optimizacije lokalnih poslovanja
Ko god je bar prst zaronio u more digitalnog marketinga, sigurno se susreo sa pojmom SEO - Search Engine Optimization..
Trendovi u digitalnom marketingu predviđeni za 2020. godinu
Ako ste u poslednjih par godina imali priliku da se bavite ili susrećete se sa digitalnim marketingom, sigurno ste primetili se ponaša gotovo kao živo biće: raste, razvija se i sazreva...
Zašto newsletter nije spam
Danas je svako poslovanje uskraćeno za celu publiku potencijalnih klijenata, ukoliko digitalni marketing nije na nivou...
Facebook ads: zašto baš meni iskače baš ova reklama
Sve više elemenata našeg socijalnog života, seli se na društvene mreže...
Fejsbuk - radno mesto vašeg poslovanja
Prema najnovijim podacima, gotovo polovina populacije (oko 3.03 milijarde ljudi), koristi društvene mreže...
Brend menadžment na društvenim mrežama
Brend predstavlja ime, zaštitni znak, simbol i/ili dizajn, a zadatak mu je da određene proizvode učini jedinstvenim i prepoznatljivim...
Storiteling u veku digitalizacije
Nekada davno, jedan proizvođač, pravio je jedan te isti proizvod, za zadovoljenje jedne te iste potrebe...
Neuromarketing pod digitalnim svetlom
U marketingu su slučajnosti retke...
Značaj video sadržaja za social media marketing
Video materijal je jedan od najboljih alata koje možete upotrebiti u svojoj social media marketing kampanji...
Anatomija imejl dizajna
Do sada je napisano na hiljade članaka s temom imejl marketinga, kao jednog od najprofitabilnijih kanala digitalnog marketinga...
Zašto je machine learning neizostavan trend 2019. godine
Inovacije novih tehnlogija, najveći uticaj imaju na poslovanja u kojima cirkuliše velika količina novca...
Kako povećati stepen konverzije putem social media marketinga
Konverzija je jedna od strateških tačaka, ali i ključnih ciljeva svake marketinške kampanje...
Kako da personalizujete imejl
Imejl marketing je inspirativna tema, jer je reč o metodi koja, uz minimalna ulaganja, ostvaruje neverovatan ROI...
Uloga dizajna u digitalnom marketingu
Digitalni marketing diktira korišćenje različitih resursa, zarad ostvarivanja zacrtanih poslovnih ciljeva...
Šta je lead magnet i kako ga prilagoditi poslovanju
Imejl marketing je neizostavan, relevantan i popularan...
Kako da istražite konkurenciju na društvenim mrežama
U doba digitalnog marketinga, dobro pozicioniranje na društvenim mrežama, je prvi korak ka uspešnom poslovanju...
4 stvari na koje morate da pazite kada istražujete ključne reči za PPC kampanju
Oglašavanje na internetu ne bi bilo moguće bez postojanja ključnih reči...
Kako povećati open rate poslatih imejlova
Osnovni zadatak imejl marketing kampanje, jeste da navede klijente da otvore dobijenu e-poštu...
4 osnovna koraka social media marketinga
Social media marketing strategija predstavlja celokupan plan akcije, kako bi se, delovanjem na društvenim mrežama, ostvario zacrtan cilj i postigao željeni rezultat...
Quality score i kako ga unaprediti
Upoznavanje s pojmom i karakteristikama quality score-a, osnova je pripreme za sticanje Google AdWords Fundamentals sertifikata...
Kako da, simbiozom Tvitera i bloga, ostvarite konverziju
U oblasti social media marketinga, Fejsbuk i Instagram nose titulu društvenih mreža s najviše potencijala...
Kako napisati imejl kopi, koji će povećati prodaju
U realizaciji bilo koje velike marketing kampanje, imejl marketing je nezaobilazan alat...
Ad ekstenzije za postizanje većeg CTR
Google Adwords je dominantan vid PPC marketinga, a najlakše se prepoznaje po Google Ads reklamama...
Instagram stori - alat koji pretvara pratioce u kupce
Oglašavanje na društvenim mrežima se, u najvećem broju slučaja, odnosi na plaćene reklame na Fejsbuku, Instagramu i Tviteru...
Elementi imejl marketing kampanje, koji utiču na povećanje konverzije
Danas je život, pa tako i marketing, nezamisliv bez imejl korespondencije...
A/B testiranje za poboljšanje PPC kampanje
Za uspeh PPC kampanje neohpodno je pisati dobre AdWords reklame i koristiti kvalitetne landing page stranice...
Engagement metrika i kako je povećati
Gotovo svako poslovanje danas, prilikom onlajn oglašavanja, koristi i usluge Fejsbuka...
Kreiranje segmentirane liste za imejl marketing kampanju
Prilikom planiranja i sprovođenja imejl marketinga, postoji nekoliko elemenata na koje morate obratiti posebnu pažnju...
Osnove dobre PPC marketing kampanje
PPC marketing je sastavni element internet oglašavanja...
Zašto bi željeni ROI trebalo da postane cilj social media kampanje
Društvene mreže su postale sastavni deo našeg života, pa samim tim i deo poslovanja...
Osnove kvalitetnog imejl marketinga
Od samog začetka uspona interneta u poslovanju, elektronska pošta je osnovna komponenta svake uspešne strategije...
Trendovi u digitalnom marketingu, predviđeni za 2018. godinu
Ravijati poslovanje, a pri tom izbegavati internet, smatra se receptom za katastrofu...