Studija slučaja - reChocolize

Brifing

ReChocolize je kompanija koja unosi novitete u način konzumiranja čokolade. U vreme kada se, kao sinonim za toplu čokoladu, serviraju podgrejani napici sumnjivog porekla, ReChocolize topljena čokolada postaje pravo osveženje na tržištu čokladnih poslastica. Topljena čokolada je dostupna u 5 ukusa i 2 veganske opcije, pa ciljna grupa obuhvata široku populaciju, različitih demografskih odlika. Naš zadatak je onlajn brendiranje i predstavljanje asortimana na društvenim mrežama, te osmišljavanje kampanje, koja će fiksirati položaj brenda, zaintrigirati i informisati.

Usluge
  • Social media marketing
  • Email marketing
  • Google ads
  • Dizajn
  • Copywriting - Blog
Koncept

Polazeći od činjenice da ReChocolize nudi poznatu poslasticu, ali na potpuno nov i drugačiji način, fokusirali smo se na “izbor za koji smo se izborili”. Naime, u moru sličnih proizvoda podjednakog kvaliteta, konačno se nudi izbor - izbor topljene umesto tople, izbor čokolade umesto praha, izbor kvaliteta umesto proseka. Budući da “topla” uglavnom nastaje razmućivanjem praškastog proizvoda nepoznatog porekla, cilj je istaći da “topljena” nastaje kao rezultat topljenja bara prave čokolade u čaši prokuvanog mleka. Dakle:

topla vs topljena = prašak vs prava čokolada

U kafiće i prodavnice, ReChocolize barovi stižu kao zapakovan proizvod, s jasno naznačenom deklaracijom. Misija je da javnosti približimo značaj transparentnosti sirovina koje se koriste prilikom izrade proizvoda koje konzumiraju. Potrošači osetljivi na alergene, oni koji se drže određenog plana ishrane ili su vegani, ne moraju da strahuju od skrivenih sastojaka sumnjivog porekla. Naša misija je da približimo ReChocolize topljenu konzumentima kao zdraviju opciju, koju mogu da podele s najbližima. Akcenat stavljamo i na sam ritual topljenja čokolade, koji je opuštajuć i dosledan, a dodatno pruža potpunu kontrolu nad konzistencijom, temperaturom i teksturom topljenog napitka.

Tizer

Izbegavajući blendovanje s morem oglasa u vezi čokolade, koji su često na isti kalup, kampanju započinjemo tizerima. Fokusirali smo se na prah, kao sumnjivu materiju od koje nastaje topla vs čokoladni bar, kao vrhunski produkt, od kojeg dalje nastaje topljena čokolada.





Strategija

Kampanju dalje nastavljamo s fokusom na istoriju topljenja čokolade i uživanje u svim čokoladnim ukusima. Ističemo prednosti topljene u odnosu na toplu i dobrobiti konzumiranja čokolade. Poseban akcenat i dalje je na izboru i to izboru topljene umesto tople, izboru između 5 ukusa i 2 veganske opcije.




Akcijama smo ispratili i Dan zaljubljenih i 8. mart. Imajući u vidu ciljanu publiku i ulogu čokolade u darivanju, ističemo rituale koji zbližavaju voljene i zaljubljene (naravno i ritual topljenja čokolade)




Rezultat

Rezultati su tu koji govore kako smo radili. Preko 700.000 ljudi koji su upoznati sa brendom, 40% njih aktivni sa nekom reakcijom na plasirane sadržaje i mnogo srećnih lica nakon slatkog čokoladnog zadovoljstva

Postignuti rezultati su najbolji svedoci našeg rada: više od 700.000 ljudi je upoznato sa brendom, dok 40% i aktivno reaguje na plasirane sadržaje. Odličan pokazatelj uspeha je i veliki broj srećnih lica nakon uživanja u ReChocolize čokoladnom zadovoljstvu.