Studija slučaja - Optika Beograd

Brifing

Optika Beograd je prepoznatljiv brend, još iz perioda stare Jugoslavije. Kompaniju odlikuju tradicija i neosporan kvalitet proizvoda. Prepoznatljiv imidž rezultat je poslovne predanosti, ali i pokazatelj snažne prirode ljudskog duha - postepeno je građen i pažljivo osmišljavan. Optika Beograd je i danas jedna od najbolje opremljenih optičarskih radnji na ovim prostorima i to na ekskluzivnim lokacijama u Beogradu i u više gradova Srbije i Republike Srpske.

Usluge

  1. Izrada sajta
  2. Google ads
  3. Social media marketing

Naš zadatak je da, uz pomoć digitalnog marketinga, dobro poznatom brendu vratimo stari sjaj. Plan je da maksimalno iskoristimo mogućnosti koje nude digitalni mediji, kako bismo poslali pravu poruku.

Koncept

Naš prvi zadatak je da napravimo novi sajt, koji će na pravi način predstavljati brend. Sledeći korak jeste da se kroz socijalne mreže i Google ads kampanje promoviše optika, kao i brendovi koji se mogu pronaći u asortimanu. Cilj je da kvalitetnim i zanimljivim sadržajem dopremo do ciljane publike. Osmišljavanje nastupa koji će biti dostojan ovako velikog brenda, predstavlja dodatni izazov.

Strategija

Prvi korak je napravljen - kreiran je sajt, koji će na pravi način predstaviti optiku i brendove koji se mogu naći u ponudi. Ideja je da posetiocima olakšamo upoznavanje s brendovima, kao i da im na jednostavan način pružimo informacije o mogućnostima kupovine proizvoda. Posebna pažnja je posvećena mobile verziji sajta, jer Optika Beograd posluje u industriji gde je mobile first koncept prioritet.

Socijalne mreže nam služe kao medijum preko koga povećavamo brand awareness, promovišemo brendove i modele naočara i izazivamo interesovanje efikasno definisane ciljne grupe. Strategija je pažljivo definisana, segmentirane su ciljne grupe i definisani svi neophodni parametri, te je tako postavljen temelj za uspešan plasman različitih sadržaja.

Pažnju smo posvetili i definisanju strategije za Google ads kampanje. Prvo smo izvršili detaljnu analizu ključnih reči. Naš tim se zatim prihvatio osmišljavanja kreativnog sadržaja, koji će biti usmeren na ciljanu publiku. Kampanje su zatim lansirane, a konstantan rad na optimizaciji je postao deo rutine. Osmišljene su i remarketing kampanje, koje mogu poslužiti kao laso kojim vraćamo neodlučne klijente.

Rezultat

Naši napori su urodili plodom. Kombinovanjem raznih vrsta sadržaja (od vizuala do video sadržaja), kao i efikasnim targetiranjem ciljne grupe i sveobuhvatnim nastupom na socijalnim mrežama, uspeli smo da čak 7 puta povećamo broj ljudi koji je danas upoznat sa Optikom Beograd i njihovim asortimanom.




Optimizacija kampanje, koja za posledicu ima nisku cenu po poseti sajtu, dovela je do povećanja broja posetilaca sajta za čak 140%.