Studija slučaja - Erker-Inženjering

Brifing

Kompanija D.O.O. Erker Inženjering posluje s misijom da obezbedi investicije i gradnju stambenog i poslovnog prostora na teritoriji Novog Sada. Reč je o gradnji vrhunskog, svetskog kvaliteta. Zahvaljujući proaktivnom pristupu poslovanju, kompanija je do sada izgradila preko 100000 m² stambenog i poslovnog prostora. Kompanija ima razrađen posao, izgrađeno ime i brend, a ciljaju na veću posećenost sajta i saradnju s potencijalnim kupcima iz inostranstva.

Koncept

Kako bismo izvršili zadatak i ostvarili postavljene ciljeve, moramo se fokusirati na SEO i pažljivo odrediti ključne reči. Pažnju bi trebalo posvetiti i Google ads kampanji u inostranstvu, kako bismo došli do potencijalnih kupaca, van Srbije. Optimizacija kampanje je ključna za što bolji rezultat, sa što manje ulaganja.

Strategija

Na samom početku, fokusirali smo se na odabir i implementaciju ključnih reči. Izvršena je i kompletna onsite analiza, podesili smo sve parametre i offsite mogućnosti, te smo započeli s procesuiranjem svih aktivnosti vezanih za onsite i offsite aktivnosti. Implementirali smo Google ads kampanju u inostranstvu, u svim zemljama van Srbije, u kojima postoji potražnja za novim stanovima u Novom Sadu. Izvršili smo neophodne analize, kreirali reklame prilagođene tržištu i lansirali kampanju.

Rezultati



Rezultati našeg truda su ubrzo vidljivi - pozicionirali smo se u prvih 5 prikaza za bitne ključne reči, što je dalje doprinelo povećanju organskih poseta za 400%. Optimizacija je donela željene posledice, te smo ostvarili snažan efekat, s minimalno ulaganja. Sprovedena Google ads kampanja, pokazuje povećanje od 68%, kada je reč o broju inostranih interesenata za kupovinu stambenog prostora u Novom Sadu.