Case study - Kozmetički salon Sunce

Brifing

Sunce je salon lepote koji iz svog bogatog asortimana usluga, posebno izdvaja lasersku epilaciju. Naime, u salonu koriste laser visoke tehnologije, kojim raspolažu još samo dve poliklinike estetske hirurgije, na teritoriji celog grada. Cilj je da podignemo svest potencijalnih klijenata o laserskoj epilaciji, povećamo broj korisnika i istovremeno ih informišemo o efikasnosti i bezbednosti procesa.

Koncept

Kako bismo postigli željeni rezultat, zadatak smo podelili na 3 taska:

  • Website Redesign - Ideja je da napravimo novi sajt kojim ćemo što efikasnije približiti usluge salona korisnicima i stranice potpuno prilagoditi pristupu s mobilnih uređaja
  • Google ads kampanje - Cilj je povećanje broja upita, poziva i konzumenata laserske epilacije. Zadatku ćemo pristupiti analizom ključnih reči, kako bi se izvršila neophodna priprema kampanja i osmišljavanjem kreativnog paketa
  • Social media kampanje (Facebook i Instagram) - Kreiranje detaljne strategije i kvalitetnog sadržaja, za brendiranje na društvenim mrežama. Cilj je upoznavanje potencijalnih mušterija sa brendom, povećavanje broja upita, poziva i konzumenata laserske epilacije

Strategija

  • Website Redesign - Vebsajt je redizajniran tako da nudi informacije o kompletnoj ponudi usluga, a akcenat smo stavili na lasersku epilaciju. Pristup s mobilnih telefona je omogućen, navigacija je ostala jednostavna, a prikaz slika iz galerije je ostao jasan
  • Google ads kampanje - Izvršena je preliminarna analiza ključnih reči, vezanih za aktuelnu industriju a zatim postavljen celokupan setup vezan za adsetove kampanja. Naš tim se prihvatio posla i osmislio kreativni paket, te je izvršena sva neophodna priprema i optimizacija kampanja. Pokrenute su i remarketing kampanje, kako bi se angažovali neodlučni klijenti
  • Social media kampanje (Facebook i Instagram) - Nakon preliminarne analize nastupa, kreiramo detaljnu strategiju. Definisana je ciljna grupa, osmišljen je sadržaj (copy i vizual), čiji je osnovni cilj brendiranje salona na društvenim mrežama i predstavljanje laserske epilacije kao usluge i pokrenute su kampanje

Rezultat




Statistika rezultata nastupa na društvenim mrežama i Google ads kampanja, govori u prilog našem pristupu ovom zadatku. Naime, Google ads kampanje, dovele su do 4 puta većeg broja poziva i upita i povećanje broja korisnika 2 puta, u odnosu na prethodni period. Nastup na socijalnim mrežama (Facebook i Instagram), doveo je do 5 puta većeg broja osoba upoznatih sa salonom i nastavak konstantnog rasta za 26%. Povećan je broj upita i poziva za 19%, dok se ukupan broj korisnika usluge laserske epilacije povećao za 4,5% putem navedenih socijalnih mreža.