Povećajte konverziju promocijom vašeg bloga na Twitter-u

<

Facebook i Instagram su uveliko poznati kao osnovni kanali social media marketinga. Gotovo svako poslovanje ima naloge na ovim društvenim mrežama, koji su sastavni deo njihove strategije digitalnog marketinga.

Twitter, sa druge strane, je mnogo manje korišćena mreža. Daleko od toga da je ova društvena mreža isključivo za deljenje ličnih stavova (mudrovanja) i trenutnih osećanja. Naprotiv, Twitter ima ogromnu moć, a ona postaje daleko veća ako vaše poslovanje ima i blog. Kombinacija ovih resursa lako postaje nezaustavljiva marketing mašina koja vam povećava konverzije i dovodi nove klijente na sajt. Pogledajte na koji način:

Kompetetivne prednosti Twittera kao društvene mreže

Prvo, Twitter je odličan da:

  • Poboljšate odnos sa mušterijama
  • Povećate svest o vašem brendu i proizvodu
  • Smanjite troškove customer support-a
  • Saobraćate sa mušterijama

Za razliku od drugih mreža, moć Twitter-a je u tome što on omogućava direktniju komunikaciju sa drugim korisnicima. Instagram i Pinterest su orijentisani ka deljenju vizuelnog sadržaja, dok Facebook zahteva drugačiji način saobraćanja sa klijentima.

Uopšte, ukoliko koristite plaćeno oglašavanje na Facebook-u ili Instagram-u verovatno ćete se više koncetrisati na samu konverziju i nećete imati preteranu potrebu za saobraćanjem sa klijentima osim te da osigurate prodaju ili drugi vid konverzije. Takođe, ni blog kao resurs vam neće mnogo značiti, tačnije neće igrati veliku ulogu u vašoj celukupnoj strategiji. Međutim, vi možda ne želite da platite te reklame, jer koliko god one bile korisne njihova cena može prevazilaziti vaš budzet. Prema tome, onda bi Facebook oglašavanje postalo posao mnogo većeg obima nego što ste vi to planirali.

Instagram post zahteva sliku visoke rezolucije, pravljenje instagram story-ja ili ponovo pravljenje plaćenih reklama. Facebook zahteva pravljenje multimedijalnog posta, koji će biti deo daleko kompleksnije strategije.

Na Twitter-u imate post od 280 karaktera. Baš to treba da iskoristite kao najveću prednost, jer baš tih 280 karaktera je dovoljno da pokrenete konverzaciju. Pogotovo ako imate dobar blog u industriji u kojoj poslujete.

Pokrenite konverzaciju

Pod pretpostavkom da imate blog, a ukoliko nemate pravo vreme je da ga napravite, onda treba i da delite vaše postove. Twitter je odličan za to.

Treba napomenuti da i na Facebook-u možete deliti ovaj tip sadržaja, i imati sličnu strategiju. Međutim, zbog drugačijih opcija za ovu društvenu mrežu se pravi drugačiji social media marketing strategija. Suštinski, blog vam ni ne mora igrati toliko ključnu ulogu jer već možete pisati postove od 500+ karaktera.

Zato, izaberite vaš najbolji post. To bi trebao da bude onaj koji ima najviše komentara, lajkova i saobraćaja, ali nije problem iako još nemate takav sadržaj. Onda izaberite post koji smatrate najbogatijim kvalitetnim sadržajem. “Isecite” deo koji mislite da bi bio najviše potreban vašem potencijalnom klijentu, to može biti i samo jedna rečenica koja je izrazito bitna za vaš proizvod ili uslugu. Ispišite je, a da bi pojačali objavu i skrenuli što više saobraćaja na svoj profil treba da koristite hashtag-ove i mention-ne.

Ukoliko vam je ovo nov profil, verovatno niste još dovoljno povezani sa drugim korisnicima. Ipak, možete pronaći “najjače igrače” u vašem poslu, mention-ovati ih tako što ćete staviti znak “@” pre imena njihovog naloga. Uz to, koristite hashtag-ove, tako što ćete staviti znak “#” pre nego što upišete određeni pojam. Onaj koga ste upisali kao mention će dobiti napomenu na svom profilu i videti vaš sadržaj. Pored toga, svi koji njega prate će takođe videti da ste vi njega pomenuli i verovatno će kliknuti na vaš post, a ukoliko im se svidi vaš blog i poslovanje “zapratiće” vas na Twitter-u.

Uz to, korisnici na Twitter-u pretražuju putem hashtag-ova i naravno, to će biti ključne reči vašeg poslovanja kojim ste optimizovali blog i sajt, ali i ključne reči za posao kojim se bavite.

Povećajte Konverziju

Sve navedeno može da dovete do situacije da dobijete dosta besplatnog saobraćaja koji direktno vodi na vaš blog. Uz to, dobijate pratioce, a možda i potencijalne mušterije za usluge i proizvode koje prodajete.

Naravno, oni mogu da retweet-uju vaše objave, a samim tim povećaju vidljivost vašeg profila pa i vašeg poslovanja. Uz to, setimo se da su sve ove objave duge 280 karaktera što samim tim znači da ćete objavljivati mnogo više nego što biste to radili na drugim društvenim mrežama. To znači da možete pokriti različite potencijalne kupce, kao i da se možete povezati sa različitim ljudima u vašoj industriji koji vam mogu biti od koristi.

Dakle, pričamo o gomili besplatnog saobraćaja. Ostaje samo da tweet-ujete tako da iskoristite blog postove koje imate da dovodete saobraćaj na vaš sajt. Kada vaše poslovanje ljudi nađu ovim putem mogućnost konverzije se znatno povećava.